Admin blog.sk

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Nový blog.sk

Tento týždeň došlo k zásadnejšej premene blog.sk. Premena však nemá žiaden dopad na vzťah k slobode prejavu, ktorý bol vždy najvyššou prioritou blog.sk

Piatok po polnoci sme spustili pilotnú prevádzku novej podoby blog.sk, čo si niektorý hneď všimli a niektorých táto zmena prekvapila až v pondelok. V pondelok sa oficiálne spustila spolupráca www.blog.sk a www.pravda.sk.

Čo toto spojenie znamená?

  • Znemená to zmenu hlavnej adresy blogu. Z pôvodnej adresy www.blog.sk budete automaticky presmerovaný na www.blog.pravda.sk.
  • Zmenila sa portálova lišta, z pôvodnej propagujúcej servery rodiny portal.sk, na hlavnú portálovú lištu serverov rodiny pravda.sk. Táto lišta pribudla i na všetky stránky blogov, kde pôvodná lišta nebola.
  • Pribudla pätička stránky serverov rodiny pravda.sk, ktorá je taktiež i na jednotilivých blogoch.
  • Každý bloger sa môže rozhodnúť, či bude blogovať na doméne .blog.sk alebo .blog.pravda.sk. Výohodou prvej je kratší a ľahko zapamätateľný názov, výhodou druhej domény je silnejšia podpora zo strany denníka pravda.sk. Platí tiež, že toto rozhodnutie môžete kedykoľvek zmeniť. Systém má informáciu o tom, aká je vaša doména a sám stránku presmeruje na aktuálnu.
  •  Voľbou publikácie na doméne .blog.pravda.sk otvárate svoje príspevky redakcii pravda.sk, ktorá môže váš príspevok vybrať do print verzie denníka a vám potom náleží autorský honorár. Je to myslené tak, že keď si zvolíte doménu .blog.pravda.sk dávate automaticky súhlas publikovať ľubovoľný príspevok z vášho blogu. Po zmene na doménu .blog.sk, platí, že ste toto právo poskytli na všetky príspevky publikované do chvíle, než ste prešli na doménu .blog.sk. Dôvod k takémuto chovaniu je jednoduchý. Ak dnes niečo odpublikujete na doméne blog.pravda.sk a redakcia s tým začne pracovať, zverejní váš príspevok v printe, tak z pochopiteľných dôvodov je tento proces nevratný a prechodom na doménu .blog.sk už sa nedá nič zmeniť. 

Čo toto spojenie určite neznamená?

  • Neznamená to zasahovanie do tvorby blogerov. Tak ako doposiaľ, panuje demokratický princíp a pamätníci blog.sk určite potvrdia, že pravidla blog.sk vznikali evolučne, nie revolučne. Teda vznikali na základe potrieb komunity, ktorá sa potrebovala vysporiadať s problematickými jedincami.
  • Neznamená to stratu anonymity. I naďalej je voľba názvu blogu na vás, i naďalej len vy rozhodujete, čo všetko na svojom blogu o sebe prezradíte, či to bude realita alebo úplná fikcia.
  • Naďalej platí, že sa nesmie porušovať zákon! Blogy, ktoré zákon porušia budú zmazané.

K technickej stránke

Zmena dizajnu hlavnej stránke nebola jediná. Zmenili sme úplne i kód jednotlivých stránok blogov. Kód je modernejší a dovoľuje väčšie kúzla pri úprave dizajnu pomocou CSS. Pridali sme pár nových štýlov, ale buhužiaľ to tiež znamená, že si vlastníci pôvodných dizajnov musia svoje dizajny prerobiť. Teraz už však nemusíte kontaktovať admina, ale máte na to nástroj priamo v nastavení blogu. Upozornenie. Nástroj nie je úplne pre laikov, ale vyžaduje znalosť CSS. Chceme pripraviť i nejaký generátor, alebo sa možno nájde dobrovoľník, ktorý sa k tomu podujme, tak ako tomu pomohol v minulosti Damage vo svojom príspevku.

Pravdepodobne ste zaznamenali, že blog.sk začiatkom týždňa čas od času "trochu haproval". Bolo to najmä zmenou úvodnej stránky, ktorá nadmerne zaťažovala servery. Otestovali sme ju, fungovala, ale záťaž serverov sa prejavil až s vyššou návštevnosťou. Dnes už je všetko ako má byť a servery si pokojne generujú stránky tak, ako predtým. Rýchlosť nápravy skomplikovala moja služobná cesta, bol som dva dni mimo net. Príjmite preto odo mňa ospravedlnenie, za tento pomalší rozbeh, ale s prísľubom ďalších noviniek.

Veríme, že spojenie s Pravda.sk budete vnímať rovnako pozitívne ako my, lebo návštevnosť nám rastie rýchlejšie ako doteraz a to je veľké plus pre každého z nás...


blog.sk | stály odkaz

Komentáre

  1. wa, oceňujem kus práce, čo ste vykonali...
    a hlavne zachovanie slobody prejavu blogerov i návštevníkov na blog.sk. vďaka.
    publikované: 19.01.2007 14:52:57 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. tak ako hogo. vďaka !
    publikované: 19.01.2007 15:13:06 | autor: kaktus (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Vylepšenia blogu.
    Práve ako kedysi písal Damage, tak som sa ja rozhodol spraviť blog vylepšenia blog.sk, aby som tam publikoval všetky možnosti úpravy blog.sk. Ak bude čas, spravím aj online generátor, ktorý bude robiť všetko namiesto užívateľa. Ten si iba určí, čo kde chce mať a tak pobodne. (Uvidíme). Snáď to bude všetko "v pohode".
    publikované: 19.01.2007 15:27:29 | autor: adware1 (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. vdaka za pozitivne reakcie
    Tesi ma, ze to beriete takto. I Tebe adware1. Ja cez vikend rozchodim (aspon dufam) autorizaciu pri komentatoch. Je to teraz na dvoch domenach, preto to "nefunguje". Inak pre blegerov na .blog.pravda.sk by to fungovat malo. Nie je to ich zvyhodnenie, ale je to proste vlastnost cookie, ktora je vzdy pre domenu.
    publikované: 19.01.2007 15:46:47 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. chcem sa spytat
    tym ze prejdem na blog.pravda.sk a dam im suhlas publikovat moje prispevky, plati to aj na starsie prispevky, alebo len tie, ktore boli vytvorene na blog.pravda.sk??? Lebo niektore starsie by som nerada videla v novinach, no paci sa mi myslienka, ze si niektory clanok niekto vsimne a ja dostanem honorar:)))
    publikované: 19.01.2007 15:47:49 | autor: kurtica (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. a este jedna vec ma napadla
    Ako sa autor uverejneneho prispevku dozvie, ze ho uverejnili? upozorni na to system, alebo ako? Ja len ze pravdu (ani elektronicku) necitam, tak nechcem aby mi niekto ukradol myslienky
    publikované: 19.01.2007 15:56:06 | autor: kurtica (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. prava publikacie v denniku
    Pravo sa vstahuje na celu tvorbu na blogu. Redakcia nevie, ktore prispevky vznikli pred zmenou a ktore az po nej.

    Co sa honorara tyka, proce bude taky, ze redakcia vas bude kontaktovat, tam samozrejme bude potreba poskytnut osobne udaje, aby vam mohli vyplatit honorar, ale je to len vztah medzi vydavatelstvom a vami, osobne udaje na blogu nadalej nikde nebudu zverejnene.
    publikované: 19.01.2007 16:31:40 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. to ako kurva
    musim porusit zakon aby som konecne dosiahol aby bol moj blog z tohto pravdahajzla kompletne vymazany? NASRAT!
    publikované: 19.01.2007 17:28:25 | autor: heno (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. len Vas prosim
    nezavedte na tomto blogu take stupidne veci ako je VIP, alebo Karma tak ako maju na "konkurencnom blogu"...inak som tu vcelku velmi spokojny..a to ze ide davat z FF fotky je bomba...
    publikované: 19.01.2007 18:04:19 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. blogovanie nie je hokejovy turnaj
    Aspon my to tak chapeme a preto sme nechceli zaviest rebricky tohoto typu. Chceme dat priestor myslienkam, chceme aby ste mali moznost bez obav a slobodne pisat svoje pocity, basnicky a ak je to pre ludi, najdu si to. Spojenie s pravda.sk urcite privedie viac ludi. Nechceme ziadne kastovanie, ty si dobry bloger, ty nie. O tom rozhodne komunita, bez znamkovania...
    publikované: 19.01.2007 18:18:51 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. nemozem sa zatial na nic stazovat
    a som rada, ze sa veci hybu. Vdaka za poskytnute moznosti, beriem to ako bonus.
    publikované: 19.01.2007 18:33:49 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Informácia
    Tak som sa pusil do krutej tvorby obsahu vylepšení pre blog.sk, viď spomínaný blog (vylepsenia.blog.pravda.sk). Snažím sa všetko písať tak, aby tomu porozumel aj niekto, kto ešte nikdy blog.sk nevidel. Skúste to nejako ohodnotiť. Bolo by to veľmi, ale fakt veľmi milé. Ďakujem.
    publikované: 20.01.2007 05:24:49 | autor: adware1 (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. autorizovane komentare opat funkcne
    Ako som vcera slubil, autorizovane komentare su zase funkce
    publikované: 20.01.2007 12:29:04 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  14. 2 snipi
    Vdaka, je to perfekt!
    publikované: 20.01.2007 12:53:12 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  15. wa, autorizované komentáre...
    fungujú, keď má komentovaný blog zhodnú doménu, inak nie... ;(
    publikované: 20.01.2007 13:09:14 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. wa, k tlačidlu 'kúzlo'...
    nemožno "zariadiť", pls, aby toto tlačídlo v prípade prihláseného používateľa rovno vkladalo vypočítanú hodnotu do súčtového poľa?
    alebo inak a lepšie: nemožno súčtové pole u prihláseného používateľa vyplňovať AUTOMATICKY?
    (myslím, že takéto požiadavky tu už zazneli dávnejšie...)
    publikované: 20.01.2007 13:12:50 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. 2 hogo
    mne to funguje pod MSIE i pod Firefoxom. Aky prehliadac pouzivas?

    co sa tyka vyplnenie rovnice. Pozriem sa na to, snad sa nam zase nezacnu mnozit spamy, potom by som to odstranil
    publikované: 20.01.2007 13:44:24 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  18. wa, používam MSIE...
    dík, že pozrieš... myslíš, že niektorá z tých dvoch stratégií súčtovania by umožňovala šírenie spamov?
    publikované: 20.01.2007 13:51:11 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. spam
    ako vidis, moje komentare su uz autorizovane.

    Snad spamerov nenapadne, ze si maju zalozit blog a upravit script tak, ze sa lognu a odoslu spam.
    Predpokladam, ze to upravim tak, ze po prihlaseni nebude potreba nic stlacat, proste sa odosle komentar. Ani tam ta rovnica nebude strasit.
    publikované: 20.01.2007 13:54:52 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  20. autorizovane komentare bez nutnosti hybat mozgom
    Uz nie je nute pocitat rovnice, ked sa prihlasite :))
    publikované: 20.01.2007 14:15:07 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  21. este test, ze to funguje i bez prihlasenia
    Toto je neuatorizovany komentar
    publikované: 20.01.2007 14:16:51 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. wa, paráda, dík :) ale...
    stále platí, že mi to takto super funguje len vtedy, ak je komentovaný blog na tej istej doméne ako ja ;(
    keď sú domémy odlišné, ani mi to nepredvolí meno a www...
    publikované: 20.01.2007 14:27:57 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. wa, paráda, dík :) ale...
    stále platí, že mi to takto super funguje len vtedy, ak je komentovaný blog na tej istej doméne ako ja ;(
    keď sú domémy odlišné, ani mi to nepredvolí meno a www...
    publikované: 20.01.2007 14:28:07 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. wa, paráda, dík :) ale...
    stále platí, že mi to takto super funguje len vtedy, ak je komentovaný blog na tej istej doméne ako ja ;(
    keď sú domémy odlišné, ani mi to nepredvolí meno a www...
    publikované: 20.01.2007 14:29:29 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. sorry... ;(
    publikované: 20.01.2007 14:30:28 | autor: hogo (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. 2 hogo
    toto je posielane pod MSIE. Admin blog je na domene .blog.sk a funguje mi to
    Skus najprv zavriet MSIE a zacat znovu. Mozno mas nacacheovane starsie javascripty a MSIE si ich drzi v lokalnej cache a neobnovuje ich.
    publikované: 20.01.2007 14:36:47 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  27. wa, mal si recht, bolo to v cache...
    teraz je to super, dííík :))
    publikované: 20.01.2007 14:48:35 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  28. ... ibaže mi to po odoslaní komentu...
    dá hlášku, že nemôže zobraziť komentovanú stránku... ;(
    publikované: 20.01.2007 14:50:39 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  29. znenie hlášky...
    The website cannot display the page
    publikované: 20.01.2007 14:51:12 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  30. chybka
    snad teraz to uz chybu hlasit nebude
    publikované: 20.01.2007 14:59:47 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  31. wa, skúšam to na tomto komente...
    publikované: 20.01.2007 15:14:29 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  32. ... a hlásim, že je to OK :)
    publikované: 20.01.2007 15:14:45 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Som rád...
    Som rád, že sa ti to páči WA. Len tajne dúfam, že všetky "pokusy", ktorými som úplne ovplyvnil fungkčnosť blog.sk nevadia. Veď vieš. Ja a moje experimenty. V každom prípade ako som si všimol, essence to tak trošku (asi) začína chápať a to je cieľom, takže sa idem vrhnúť do ďalších CSS a popisu. ;)
    publikované: 20.01.2007 15:52:08 | autor: vylepsenia (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Ešte poznámočka..
    Ak autorizovaný užívateľ pridáva komentár, príde mi nezmyselná hláška - replay_warning ;)...
    publikované: 20.01.2007 15:54:52 | autor: vylepsenia (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Registracia?
    Ahojte, funguje vam teraz registracia? Lebo som sa chcela zaregistrovat, vsetko islo dobre, objavila sa hlaska ze mi bolo zaslane heslo....a heslo dodnes nedoslo. Najprv som si myslela ze je to chyba mojho uzasneho post.sk, tak som skusila novu registraciu s inou e-mailovou adresou a stale mi heslo nedoslo...co mam robit????
    publikované: 21.01.2007 08:52:54 | autor: kc (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. registracia
    Ahoj kc,

    posli mi do mailu admin@blog.sk, ako si sa prihlasila a aky e-mail si zadala, dohladam to
    publikované: 22.01.2007 14:35:11 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  37. co mi tu chyba je
    ze je tu hlavna stranka na ktorej vyjde clanok, tak je v troch najcerstvejsich prispevkoch a potom ho vytlacaju dalsie a dalsie clanky a nakoniec vypadne z hlavnej stranky...chyba mi tu kliknutie na dalsiu stranku kde by sa mi zobrazili starsie clanky, cize strana 2, 3, 4 adt...to by neslo urobit?
    publikované: 22.01.2007 15:29:43 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. 2 TPnetopier
    Mozes si kliknut do kalendara na prislusny den (i dnesny) a zobrazia sa vsetky prispevky za dany den.
    Inka "listovanie" na starsie prispevky pripravujeme
    publikované: 22.01.2007 15:33:58 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  39. ok, dik za odpoved
    publikované: 22.01.2007 15:54:19 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. wa, listovanie bude super... :)
    uvítal by som ho aj pri zobrazovaní starších článkov podľa kategórií... bude aj takô dačo?
    publikované: 22.01.2007 16:31:25 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  41. WA:
    oukej, uz som poslala
    publikované: 23.01.2007 10:15:15 | autor: kc (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. wa
    Dakujem za ochotu, dnes mi doslo heslo ku kc.blog.pravda.sk, takze uz mi to funguje, dakjuem este raz velmi pekne
    publikované: 23.01.2007 11:08:38 | autor: kc (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Čo sa stalo s formátom ?!?!?!
    Celá stránka je rozformátovaná, roztiahnutá do šírky, odhora až dolu sú nejaké čiary. :-(((
    publikované: 23.01.2007 15:01:47 | autor: negev (e-mail, web, autorizovaný)
  44. :)
    sa tesim, lebo uz tomu trochu rozumiem a hraaam sa s designom ;)))
    publikované: 23.01.2007 15:07:24 | autor: essence (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. A ešte ...
    ... by som privítal možnosť zrušiť vlastný blog, bez náhrady a bez doprosovania a dohadovania sa s adminom.
    Akože, nič také momentálne neplánujem, ale je to slušné voči juzerom.
    publikované: 23.01.2007 15:30:48 | autor: negev (e-mail, web, autorizovaný)
  46. patko ozdoby
    predávam ozdoby zo servítkovou technikou a stromčeky šťastia z drotu a sú fakt pekné a kto bi mal záujem tak mi moze zavolať na icq .moje icq číslo je(431-857-899) Kupujte a prajem Vám pekny den PATKO :-)
    publikované: 23.01.2007 18:40:35 | autor: patrik (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. malinke vylepsenie
    Na konci hlavnej stranky od teraz najdete moznost listovat v blogoch.
    Doteraz sa to dalo len kliknutim do kalendara, ked sa zobrazili vsetky prispevky za dany den. Teraz sa to bude listovat po 15 prispevkoch
    publikované: 24.01.2007 02:08:59 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  48. este mi nieco napadlo
    v diskusiach by sa nedalo spravit to, aby sa dalo priamo reagovat na ten ktory prispevok, na toho ktoreho diskutujuceho...aby sa nemuselo ked chcem reagovat na nejaky diskusny prispevok vypisovat do "NAZOV" ze pre koho to je, komu to vlastne v diskusii odpovedam...
    publikované: 24.01.2007 06:35:59 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. wa, listovanie je super, dík... :)
    nedalo by sa rozšíriť o skok na prvú a poslednú stranu?
    <b>námet z iného súdka: </b>
    nebolo by možné dať si zasielať komenty k zvoleným článkom iných blogerov???
    publikované: 24.01.2007 13:42:55 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  50. 2 hogo
    skok na prvu stranku dava zmysel, ale na poslednu? Myslis ako na zaciatok existencie blog.sk ? februar 2004? To je asi zbytocne

    ku komentarom: implementacia nie je uplne jednoducha, ale nie nemozna :) Skusim to pripravit. Tato funkcia ale bude len pre prihlasenych, aby niekto nezadal cudzi e-mail a potom by ho to otravovalo.
    publikované: 24.01.2007 13:46:31 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  51. wa, dík za promptnú reakciu... :)
    a za ústretový postoj k podnetu :)
    že zasielanie komentov bude len pre prihlásených, nepovažujem za významné obmedzenie
    <b>ku skoku na poslednú stránku: </b>
    ten dáva zmysel v prípade, že mám články vyfiltrované podľa kategórie, práve toto použitie som mal na mysli.
    publikované: 24.01.2007 14:02:16 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  52. skok na koniec
    premyslim
    publikované: 24.01.2007 14:04:22 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  53. wa, ď. :)
    publikované: 24.01.2007 14:05:51 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  54. wa, začína sa mi zdať...
    že s pribúdajúcim počtom príspevkov začína byť (napriek možnosti listovania) dĺžka titulky nedostatočná... nedalo by sa ju, prosím, predĺžiť aspoň na 25-50 položiek?
    publikované: 25.01.2007 22:05:07 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  55. wa, povráva sa...
    že si nevyťažený, tak ti posielam <b>ďalšie námety</b> (niektoré tu už v minulosti zazneli):

    <b>titulka: </b>
    - možnosť zobraziť na titulke len články vybraného autora
    <b>články: </b>
    - nad a/alebo pod článok zaradiť tlačítka „predošlý“ a „ďalší“
    <b>TOP 5 – najnavštevovanejší: </b>
    - uvádzať počet návštev blogu za týždeň
    <b>TOP 5 – najčítanejšie príspevky za týždeň: </b>
    - uvádzať počet návštev článku za týždeň
    <b>Kde sa práve komentuje: </b>
    - zaradiť len posledný komentár z každého článku
    - pri komente uvádzať poradové číslo komentu v článku (de facto počet komentov)
    - zobrazovať aspoň 24-hodinovú históriu komentov s možnosťou listovať v nej
    <b>Zoznam blogov: </b>
    - zabezpečiť jednoznačnosť mena blogu
    - doplniť počet dní od zverejnenia posledného článku
    - doplniť počet dní od zverejnenia posledného komentára
    <b>Nastavenie: </b>
    - zaistiť jednoznačnosť nicku (pole Názov blogu)
    <b>rôzne: </b>
    - vytvoriť mailový systém správ (odkazov) autorovi
    - zvýrazniť (blikaním?) záložku Správy, ak má bloger neprečítanú správu
    - vyradiť z počítadla návštev blogu a článkov vlastné návštevy autora
    publikované: 27.01.2007 12:14:22 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  56. 2 hogo
    re: <strong>titulka</strong>:
    naco je dobre na titulke zobrazovat clanky len jedneho autora? Ved k tomu je jeho vlastny blog. Alebo to bolo myslene tak, ze tam bude vyber autorov?

    re: <strong>clanky</strong>:
    nie je mi jasne, ako je to myslene. Tak, ze v casovej ose citam vsetky clanky cross-blogovo? Alebo je to inak? Ze su to clanky jedneho autora?

    re: <strong>TOP 5 clanky/navstevy</strong>:
    tie cisla neuvadzame zamerne. Nechcel by som, aby sa z blogovania stal hokejovy turnaj. Ak by tam boli cisla, tak by bolo jasne "kolko zobrazeni este potrebujem", aby som bol treti-druhy-prvy... Nemyslim, ze je nutne, aby to bola verejna informacia

    re: <strong>komentare</strong>:
    to je sice pekne, ale "vypocitat" to, zaberie mnohonasobne vyssie mnozstvo strojoveho casu. Preto som sa do toho este nepustil.
    publikované: 27.01.2007 13:08:03 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  57. 2 HOGO AND WA
    HOGO- SUHLASIM S TYM BLIKANIM NOVYCH ODKAZOV.... STALA SA MI TAKA VEC- ASI AZ PO POL ROKU BLOGOVANIA SOM ZISTILA, ZE NEJAKE ODKAZY SA TU VOBEC DAJU POSIELAT, POTOM SOM SI SCHRANKU CHODIEVALA PRAVIDELNE POZERAT, POTOM SOM NA TO ZABUDLA A MAM TAM ROK NEPRECITANE SPRAVY, LEBO.... NEBLIKALO:)

    - vyradiť z počítadla návštev blogu a článkov vlastné návštevy autora: NO TOTO BY BOLO FAJN, LEN NEVIEM, AKO BY SA TO RIESILO S IP, KTORE SU Z NETOVEJ KAVIARNE, ALEBO ZO SKOLY, KDE MAJU ROZNI POUZIVATELIA TU ISTU IP...

    WA- PACI SA MI, ZE DAVAS PREDNOST PRED KLASICKYM BLOGOM NAMIESTO KOMERCIE.. DIKY :)
    publikované: 27.01.2007 13:23:56 | autor: CERTICA (e-mail, web, autorizovaný)
  58. 2 wa
    ad <b>titulka: </b>
    zobrazovaním článkov jedného autora na titulke sa získa možnosť filtrovať jeho články podľa kategórií, táto možnosť priamo na blogu nie je. ak by bola na blogu, nemusela by byť na titulke...

    ad <b>clanky: </b>
    táto funkcia by umožnila chronologicky v čase sa posúvať po článkoch navštíveného blogu, bez nutnosti vracať sa „domov“.

    ad <b>TOP 5 clanky/navstevy: </b>
    tvoj argument hokejového turnaja poznám, no neberie do úvahy to, že bloger sa môže o tieto čisla zaujímať aj z iného dôvodu než je umelé zvyšovanie návštev vlastných článkov... mňa tie údaje zaujímajú napríklad preto, aby som vedel, ako u čitateľov rezonujú určité témy, aký je vôbec ich čitateľský potenciál a pod.

    ad <b>komentare: </b>
    z tých námetov považujem za najprínosnejší ten o listovaní v komentároch... a počty komentárov predsa asi máš v databáze, veď pri článkoch sa zobrazujú...

    ad <b>blikanie záložky Správy</b>
    noví blogeri často na odkazy autorovi nereagujú, lebo až po dlhom čase alebo na základe upozornenie v komentoch zistia, že v systéme sa vôbec nejaké správy posielajú...
    publikované: 27.01.2007 14:18:20 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  59. komentare
    som uz prerobil. Este dorobim to listovanie
    publikované: 27.01.2007 14:34:45 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  60. blikajuce spravy
    popracujem na tom. Ak ma niekto povolene zasielanie komentarov a <strong>sprav</strong> e-mailom, tak je priebezne informovany
    publikované: 27.01.2007 14:36:01 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  61. wa ad komentáre
    to je ono... ď. :)
    publikované: 27.01.2007 14:50:46 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  62. listovanie v komentaroch
    2 hogo: vpravo v menu je nova polozka "komentare"
    publikované: 27.01.2007 17:23:40 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Listovani je super
    mne sa to páči, často nestíham, a tu si to nájdem
    takže + :-)
    publikované: 27.01.2007 17:36:25 | autor: kaktus (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. wa
    reagujem na hogovu poziadavku uvadzat pocet navstev clankov v top 5 za tyzden - nepaci sa mi to, pretoze bloger, ktory dany clanok uverejnil ten pocet vie (resp. vie zistit) a vacsinu ostatnych by to motivovalo k stvanici, hogove dôvody rezonovania tem a citatelskeho potencialu mi pripadaju ako kalkulacia, alebo nejaky vyskum psychologie, prieskum trhu alebo cojaviem co...

    publikované: 27.01.2007 19:24:35 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. wa, listovanie v komentároch si vyriešil skvele...
    je to PARÁDA, moc krát vďaka :))
    publikované: 27.01.2007 20:53:12 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  66. lulla, neberiem ti právo na názor...
    týkajúci sa počtu článkov v TOP 5, no dovolím si položiť ti niekoľko otázok:
    - ako vieš, že väčšinu ostatných by to motivovalo k štvanici?
    - ak ti moje dôvody pripadajú ako kalkulácia, nespresníš, o akú kalkuláciu ide?
    - ak za mojimi dôvodmi vidíš výskum či prieskum, nepripadá ti to paranoidné?
    - čo ak uvádzanie tých čísel bude niektorých blogerov motivovať, aby lepšie písali?
    - čo ak povedie k tomu, že blogeri budú voliť zaujímavejšie témy, hm???
    a ak by aj náhodou vznikla štvanica, nikto ťa nenúti sa jej zúčastniť...
    publikované: 27.01.2007 21:10:37 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  67. hogo
    - napisala som, ze sa mi to nepaci... mozno inym sa to pacit bude...
    - jasne, ze neviem, len predpokladam, ze by to bola motivacia k stvanici (mozno je ten pojem nadsadeny)
    - to, ze bloger zvoli zaujimavejsiu temu kvoli tomu, aby bol citanejsi, mi pripada ako kalkulacia, ale dobre, nech je, ved je to kazdeho vec, co chce a pokial je niekto ambiciozny, nic mu nebrani...
    - tvoje dovody mi pripadaju prinajmensom zvlastne prave preto, lebo tvoje clanky sa v top 5 vyskytuju a tym padom mas prehlad o navstevnosti
    - a motivacia k lepsiemu pisaniu? "lepsie" je subjektivne... verim, ze blogeri pisu podla moznosti a schopnosti, uprimne; pre mnohych su to osobne denniky a nie literarna sutaz
    - samozrejme, ze tu budem blogovat, pokial sa mi tu bude pacit a ked sa mi podmienky budu zdat neakceptovatelne, tak sa rozhodnem, co spravim...
    - a na zaver - hogo, ja nechcem vojnu, len som citila potrebu napisat nesuhlas s tvojou poziadavkou, aby admini poznali aj ine nazory... sme predsa v demokracii, vacsina rozhodne, v tejto veci stojim momentalne na opacnej strane, ako ty
    publikované: 27.01.2007 22:01:33 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. lulla, ak sa rozchádzame...
    v názore na zobrazovanie počtu návštev v TOP 5, neberiem to ako vojnu, ty vari áno?
    nemám problém s tým, že si vyjadrila opačný názor ako je môj, no spôsob tvojej argumentácie mi nesedí a cítim sa ním dotknutý...
    miesto vecných argumentov operuješ s domnienkami, niektoré z nich podsúvaš priamo mne a vnímam ich ako nepodložené spochybňovanie a pripisovanie úmyslov, ktoré nemám.
    ak bloger zvolí zaujímavejšiu tému kvôli tomu, aby bol čítanejší, je to jeho právo, aj keď tebe to pripadá ako kalkulácia...
    ostatne, kalkulácia... aj keby za počínaním blogera bola akákoľvek kalkulácia, ktorá nie je namierená proti iným blogerom, čo je na nej odsúdeniahodné? prečo ten negatívny, odsudzujúci podtón? keď človek zvažuje, či je jeho vklad primeraný výsledku, tzn. ak kalkuluje, je to vari niečo, čo sa nesluší?
    lulla, nie každý píše tak ako ty, pre číru radosť z písania, kedy je mu jedno, či jeho veci číta 10 alebo 100 alebo 1000 ľudí...
    ja na svojom blogu uvažujem aj o realizovaní istých zámerov, ktoré vyžadujú značný vklad mojej energie i energie iných ľudí, a pôjdem do nich (na blog.sk) len v prípade, že bude nádej na ich primeraný efekt a že tu budú nástroje na jeho objektívne posúdenie...
    hm, moje dôvody ti pripadajú zvláštne, lebo moje články sú v TOP 5 a tým pádom mám prehľad o návštevnosti?
    lulla, a kde je napísané, že tam budú stále?
    údaje, o ktorých zobrazovanie sa zasadzujem, sa dajú s istou nepresnosťou zistiť už teraz, no je to pracné... a ja sa pýtam: načo mám strácať čas a energiu na niečo, čo môže byť úplne bežne k dispozícii?
    skutočne nerozumiem, načo tieto rituálne tance okolo zobrazovania údajov, ktoré by tu mohli byť samozrejmosťou...
    bude vari ich zobrazovanie brániť niekomu, aby svoj blog naďalej písal ako svoj osobný denník, a nie ako literárnu súťaž?
    nie sú vari literárnou súťažou a štvanicou skôr akcie typu odmena za najlepší valentínsky článok v podobe mobilného telefónu?
    ak je zverejnenie počtu návštev v TOP 5 hokejový turnaj, potom čo je vyhlásená valentínska súťaž?
    publikované: 27.01.2007 22:45:01 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  69. hogo
    - co sa tyka valentinskej sutaze, to ti zrejme odpovie admin, ale myslim, ze to je dosledok spoluprace s dennikom pravda a prave to je ten priestor ponuknuty pre sutazive typy
    - blog.sk je sluzba ZADARMO, admini tu robia pracu nad ramec, programovanie ich tiez stoji cas a energiu
    - nechcela som sa ta dotknut sposobom mojej argumentacie a nechcela som ani argumentovat, len vyjadrit moj nazor
    - do zamerov, ktore chystas, pojdes, len ak bude nadej na primerany efekt, preto potrebujes spravit prieskum - takze som to v podstate vystihla, aj ked som zrejme postupovala voci tebe necitlivo, lebo sa citis obvineny, mrzi ma to
    - ku kalkulacii sa uz vyjadrovat nejdem, lebo som uz vyssie spomenula, ze je to kazdeho vec
    publikované: 27.01.2007 23:30:07 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. lulla
    - čo myslíš, čo je asi tak príčinou toho, že pravda podporuje na blog.sk súťaživosť?
    - blog.sk nie je služba ZADARMO, je to výmenný obchod: Singularity vytvára prostredie, blogeri ho zapĺňajú obsahom, bez ktorého by blog.sk nemal zmysel
    - nepotrebujem spraviť prieskum, potrebujem trvalý nástroj, poskytujúci spätnú väzbu
    - ak je kalkulácia každého vec, prečo potom ten obviňujúci tón v prvom príspevku?
    publikované: 27.01.2007 23:43:51 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  71. hogo
    - pravda je dennik, ktory ma profesionalnych redaktorov (studovanych, s praxou, skusenostami), na trhu ma vela konkurencie a musi bojovat o citatelov, teda zisk, kedze dnes su blogy boomom a pritahuju velku pozornost, pravda chce tuto skutocnost vyuzit, preto potrebuje prispevky (co najkvalitnejsie), ktore jej pomozu zvysit pocet citatelov/ zisk...
    - singularity poskytuje plochu, na ktorej si bloger moze vytvorit miesto svojich predstav... je to, akoby sme dostali pozemok a postavime si na nom, co chceme... je uplne bezne, ze za plochu na webe sa plati, no my sme tuto dostali zadarmo s tym, ze dodrzime urcite pravidla (to je nasa dan)... vsetky vylepsenia na blogu zvysuju nas komfort (ale v realnom zivote si aj za pripojenie plynu a kanalizacie musis zaplatit)
    - ton ohladne kalkulacie v prvom prispevku nebol obvinujuci, skor prekvapujuci
    publikované: 28.01.2007 09:25:51 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. lulla, a sme pri podstate...
    ak pravda sleduje ciele, ktoré popisuješ (a ja nemám dôvod o tom pochybovať), potom nutne musí a bude podporovať súťaživosť blogerov.
    wa vyhlasuje, že blogovanie nechce zmeniť na hokejový turnaj...
    tento stav vnímam ako vnútorne rozporuplný, a preto nestabilný.
    čo myslíš, ktorá línia sa presadí? ja by som si vsadil na pravdu...
    to, čo navrhujem ja, je niekde uprostred.
    poskytnime blogerom nástroje, ktoré im umožnia súťažiť, ale pre súťaženie ich získavajme, nenúťme ich do neho...
    súťažiť neznamená poraziť čítanosťou svojich článkov, svojho blogu, ostatných blogerov, neznamená nutne štvanicu, z ktorej máš strach.
    súťaženie možno ponímať ako snahu získať pozornosť čitateľov, pritiahnuť ich na blog.sk čo najviac, a z toho budú mať v konečnom dôsledku „úžitok“ aj blogeri, ktorí sa „súťaže“ priamo zúčastňovať nebudú.
    P.S.
    k ostatným bodom už len okrajovo:
    - sorry, lulla, ale tón poznámky „hogove dôvody rezonovania tem a citatelskeho potencialu mi pripadaju ako kalkulacia, alebo nejaky vyskum psychologie, prieskum trhu alebo cojaviem co...“ stále vnímam ako podozrievavý a obviňujúci, no jeho pozitívnou stránkou bolo/je, že vyvolal túto našu užitočnú polemiku...
    - metafora s pozemkom v tej podobe, ako ju popisuješ, mne osobne nesedí. skôr to vidím tak, že singularity poskytla priestor so základnou infraštruktúrou, blogeri z neho spravili príjemnú „rekreačnú“ oblasť s veľkým potenciálom stať sa miestom oddychu a turistického ruchu, a tento blogermi skultivovaný priestor teraz singularity prenajíma pravde a investícia sa začína vracať... blogeri v tejto transakcii teda nie sú len tí, ktorí by mali byť naveky vďační za priestor, ktorý dostali, ale sú spolutvorcami čohosi hodnotného, čo je „výhodné“ pre všetky zúčastnené strany... týmto nechcem nijako znižovať význam toho, čo pre celú vec urobila a robí singularity. za to som dmibovi a wa neraz vysloviť úctu a vďaku a vyjadrujem ju aj tu a teraz.
    publikované: 28.01.2007 11:02:38 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  73. hogo
    - moja poznamka vyznela zrejme podozrievavo kvoli prekvapeniu a neznalosti/ nejasnosti tvojich dovodov/zamerov, ktore teraz povazujem za objasnene
    - zamer, koncepciu, filozofiu, prostriedky, ciele pravdy a singularity v tejto chvili nechcem ovplyvnovat a komentovat, pretoze nie som sucastou ani jedneho z tychto kolektivov a nie som ani znalec
    - tuto diskusiu povazujem za ukoncenu
    publikované: 28.01.2007 11:35:46 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. lulla
    vďaka za príležitosť objasniť (si) viacero stránok smerovania blog.sk.
    našu výmenu názorov tiež pokladám za uzavretú s pocitom, že sme si svoje názory vzájomne vysvetlili a lepšie pochopili.
    publikované: 28.01.2007 11:52:57 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  75. Valentinska sutaz s Pravdou
    Ako som uz viac-krat pisal, nie je snahou blog.sk, aby sa blogovanie stalo "hokejovym turnajom". To samozrejme plati obecne pre prispevky ako take. Pochopitelne sa medzi nami najdu i sutazive osobnosti, ktore nejakej sutazi budu nakloneny.
    Preto sme spolu s Pravdou pripravili sutaz o mobily, ktora sa odohraje na blog.sk, ale vysledky sa uverejnia na strankach tlaceneho denniku. Odborna porota posudi jednotlive sutazne clanky a vyberie tie, ktore budu honorovane (rozumej vyjdu v denniku) a z nich tie najlepsie odmeni hodnotnou cenou.
    Toto nie je posledna sutaz a preto verime, ze takto uspokojime sutazivu cast nasich blogerov. Pochopitelne kazdy sleduje svoje ciele a cielom Pravdy je regulerne zvysenie predaja na zaklade kvalitneho obsahu. Toto je mozno cesta, ako tento ciel dosiahnut.
    publikované: 28.01.2007 13:50:18 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  76. wa, zistil som...
    že na titulke sa zobrazujú komenty k článkom, ktoré sú editované resp. zrušené, a dokonca v nich nie je zašktrtnutá ani požiadavka zobrazovať články a komenty na titulke... nedalo by sa to opraviť, pls???
    publikované: 29.01.2007 00:17:55 | autor: studio (e-mail, web, autorizovaný)
  77. 2 studio
    Vdaka za upozornenie, uz by to malo byt opravene
    publikované: 29.01.2007 00:55:10 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  78. 2 wa
    Ďakujem, už je to OK :)
    publikované: 29.01.2007 06:45:59 | autor: studio (e-mail, web, autorizovaný)
  79. wa, upútal ma zvláštny fenomén...
    v "TOP 5 - najnavštevovanejší" sú štyri blogy s vysokou návštevnosťou, ktoré v "TOP 5 - najčítanejšie príspevky za týždeň" nemajú ani jediný článok...
    osobitne nápadné je to u silvia.blog.sk a dominika182.blog.sk.
    máš pre tento jav nejaké vysvetlenie?
    publikované: 29.01.2007 06:55:44 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  80. 2 hogo aka TOP5
    Vysvetlenie je jednoduche.

    Ak blogger b1 ma kazdy den navstevnost povedzme 500, tak za tyzden to bude 7*500 = 3500
    Ak blogger b2 ma kazdy den navstevnost povedzme 50 a jeden clanok bude mat navstevnost 1000, tak za tyzden to bude 6*50 + 1000 = 3000. Takze v statistike bloggerov bude b1 pred b2 a v statistike clankov bude b2 pred b1.
    Je to len modelova situacia, ale je to dosledok toho, ze blogy domeny .blog.pravda.sk maju promo na hlavnej stranke www.pravda.sk, co vedie k tomu, ze tieto clanky su omnoho citanejsie. A ked sa pozries na TOP5 clankov, vsetky su pod domenou blog.pravda.sk :) Pravda prinasa svoje ovocie uzivatelom pod domenou blog.pravda.sk
    publikované: 29.01.2007 12:31:03 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  81. 2 wa
    moja otázka smerovala inam než tvoja odpoveď.
    zoberme najnavštevovanejší blog. silvia.blog.sk, ktorý nie je z domény pravda.sk, na titulke pravdy naň nie je upútavka a má cca 3500 návštev za týždeň a cca 60 článkov.
    predpokladajme, že
    1. na silvia.blog je momentálne najviac navštevovaných 5 článkov a že sú navštevované rovnomerne.
    2. že každý z 3500 návštevníkov navštívi vždy iný článok na uvedenom blogu.

    <b>dôsledok:</b> za uvedených predpokladov by každý článok mal mať 700 návštev

    <b>otázka:</b> ako to, že v TOP 5 najnavštevovanejších článkov ani jediný článok zo silvia.blog.sk, ak článok na 5. mieste má cca 350 návštev?
    P.S.
    zlomyseľú poznámku "aka TOP5" ti odpúšťam...
    publikované: 29.01.2007 13:22:52 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  82. 2 hogo
    Zrejme je to tak, ze jej clanky su citane rovnomerne. Ak chces, mozem to preverit. Tie cisla pocita automat. Takze by sa im malo dat verit :)
    publikované: 29.01.2007 21:01:50 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  83. 2 hogo
    este ma napada jedno vysvetlenie.
    Silvia je na prvom mieste. To ludi zaujme, ze preco a kliknu na jej blog. Ale nekliknu na ziadny clanok. Takze blog dostal hit, ale clanok nie. Preto jej clanok nemusi byt v TOP5
    publikované: 29.01.2007 21:03:19 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  84. wa, ak platí hypotéza...
    o kliknutí na blog a neprečítaní žiadneho článku, potom je možno dobré položiť si otázku, či rebríček "TOP 5 - najnavštevovanejší" má vôbec zmysel...
    možno by sa dalo pouvažovať o jeho zrušení a rozšírení "TOP 5 - najčítanejšie príspevky za týždeň" na <b>TOP 10</b>.
    tým by sa vytvoril väčší priestor pre upútavky na zaujímavé články, šancu by dostalo viac autorov...
    publikované: 29.01.2007 21:13:18 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  85. 2 hogo
    TOP5 blogov zmysel ma, mozno nie pre Teba, ale i bez toho, ze si niekto cokolvek precita (a to je spekulacia nie fakt) to odzrkadluje chovanie blogerov. Ze "reklama" funguje. Ak pridu na hlavnu stranku a tam ako najnavstevovanejsi blog je uvedene krstne meno (zenske), tak je to asi zaujimave na kliknutie. Co sa deje dalej je uz vecou toho blogera, aby si tu navstevnost udrzal...
    publikované: 30.01.2007 02:24:28 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)
  86. wa, mam otazku
    ako mozem prejst z adresy tpnetopier.blog.sk na tpnetopier.blog.pravda.sk tak aby sa mi preniesli aj vsetky clanky, vsetky diskusie a aj pocet navstev na blogu a aj citanost clankov???
    Cize tak aby som vobec o nic neprisiel a nemusel kvoli tomu zakaldat uplne novy blog.

    Dakujem za odpoved
    publikované: 30.01.2007 06:46:37 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. wa, môj záverečný koment k TOP 5
    ak je dlhodobo na vrchole TOP 5 blog, na ktorý nový návštevník blogu klikne len preto, že má (pre neho) zaujímavý názov (napr. ženské meno), ale nezaujme ho na ňom žiadny článok, potom je možné, že si na základe tejto „skúsenosti“ vytvorí obraz o celom blog.sk a už sa naň nemusí vrátiť...
    na blogu vari nejde (blogerom) o to, aby návštevníci klikli na ich blog a stratili sa v nenávratne, ale o to, aby si prečítali aspoň jeden článok.
    v každom prípade pre mňa zostáva neobjasnenou záhadou, ako môže mať blog dlhodobo 500 návštev denne a nemať v TOP 5 najčítanejších príspevkov ani jediný článok...
    publikované: 30.01.2007 08:00:15 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  88. típíen, stačí v nastaveniach...
    prepnúť doménu.
    publikované: 30.01.2007 08:01:18 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  89. dik hogo
    este ze ta tu mame :) idem to skusit
    publikované: 30.01.2007 08:13:05 | autor: TPnetopier (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. to netopier
    Staci iba v nastaveniach, osobnych datach, v selectboxe domena zmenit blog.sk na blog.pravda.sk. O nic neprichadzas, nic nezakladas, jednoducho to prepnes na inu domenu.

    Ale uz vidim, ze HogoFogo pohotovo odpovedal za nas.
    publikované: 30.01.2007 08:16:03 | autor: dmiba (e-mail, web, autorizovaný)
  91. a este toto
    a ti co ma maju ulozeneho v RSS s tou starou adresou tak si to budu musiet prestavit, alebo im to bude aj tak stahovat ked tam budem mat "novu adresu"?
    publikované: 30.01.2007 08:25:14 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  92. mam otázku
    ako zistím, ktoré články si pravda vybrala a uverejnila? nejde mi o moje články, ale o tie cudzie, ktoré mi nejakým spôsobom ušli. ak si ich pravda vyberie, asi sú dobré a stojí za to si ich prečítať. keďže pravda sa skontaktuje iba s autorom, máme aj my šancu vedieť, čo bolo uverejnené? bude tu niekde taká kolónka? alebo mám hľadať na pravda.sk?
    publikované: 30.01.2007 09:33:29 | autor: malazaba (e-mail, web, autorizovaný)
  93. wa, jedna (možno) maličkosť...
    preview článku sa dá v editore článkov zobraziť len z dizajnu článku.
    nedal by sa náhľad zobraziť aj cez klikateľný dátum vytvorenia článku?
    publikované: 30.01.2007 14:44:29 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  94. Spam
    Mám zaspamované Správy. Robte s tým voľačo. Keď už neviete zabrániť spamovaniu, tak aspoň umožnite hromadné vymazávanie.
    publikované: 23.02.2007 08:41:25 | autor: Mona (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. mam jednu prosbu, otazku
    dala by sa zriadit v Blog editore (alebo niekde inde) interna diskusia blogerov? kde by sme si medzi sebou vedeli pokecat tak, aby sme si nemuseli pisat do diskusii alebo cez kratke spravy...
    publikované: 27.02.2007 12:40:00 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  96. BeYoNcE
    AHOJTE,


    beyonce podla mna spieva uuzasne niet k nej co dodat je proste super klobuk dole pred nou
    publikované: 27.05.2007 18:55:20 | autor: beyonceee (e-mail, web, autorizovaný)
  97. BeYoNcE
    cawte,


    pocujte ako sa tu vlastne robi blog????viete som trocha nemehlo v compe....dik
    publikované: 27.05.2007 18:57:06 | autor: beyonceee (e-mail, web, autorizovaný)
  98. prosm poradte
    Prossim,co mam urobit aby mi v temach po kliknuti na ne zobrazovalo aj obsah? pretoze uz som pridala aj obsah, a stale ked si to chcem omrknut temy mi zobrazi ale obsah nie..................moc prosim
    publikované: 11.10.2007 08:38:02 | autor: yourmia (e-mail, web, autorizovaný)
  99. Sloboda prejavu?
    Moja sloboda prejavu je potlačená. Nezobrazuje mi totiž nové príspevky na hlavnej stránke blog.sk!!! Díky za pochopenie a rýchle vyriešenie situácie.
    publikované: 16.10.2007 22:44:09 | autor: qed (e-mail, web, autorizovaný)
  100. To s tou svobodou slova je vtip?
    To s tou svobodou slova je vtip? Stačí jak jste smazali blog pana Siváka jen proto, že vyjádřil odlišný názor na obsah encyklopedie Metapédia jak masmédia.
    publikované: 28.10.2007 02:42:56 | autor: Martin Malý (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. Hodnotiaci koeficient
    Do zoznamu blogov navrhujem zaviesť ďalší údaj a to hodnotiaci koeficient, ktorý by podľa mňa lepšie určil efektivítu blogov.
    Išlo by o vzorec: počet zhliadnutí vydeliť súčinom (počet článkov krát počet dní ). Napríklad: počet zhliadnutí 50000, počet článkov 120, počet dní existencie blogu 360 . Takže 50000:(120*360)= 1,1574
    publikované: 05.11.2007 11:11:31 | autor: blogár (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. Na čo sú blogy, ak na nich nie je ani jeden článok ?
    Admin teraz je v Zozname blogov počnúc p.č.2770 a ďalej až po p.č. 7322 v stĺpci počet článkov 0 (nula) . Toto nechápem, veď zmyslom blogárenia je prezentovať vlastné zápisky a nie prázdne blogy. Navrhujem tieto blogy vymazať.
    publikované: 08.11.2007 18:02:20 | autor: doko (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Nikacik web
    awojky toto je moj web
    publikované: 09.12.2007 13:46:42 | autor: Veronika P. (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. ankety
    neviem už kam mám zaradiť túto otázku.. len sa chcem spýtať či nejak sa na mojom obyčajnom blogu dajú robiť aj ankety... dikes za skorú odpoved!!!!
    publikované: 01.01.2008 22:48:02 | autor: teenagers (e-mail, web, autorizovaný)
  105. Miskahlvc.blog.cz
    Ahojte ludia prosim kuknite sa na moju stranku www.miskahlvc.blog.cz
    publikované: 21.04.2008 15:31:13 | autor: Miskahlvc (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. Žiadosť o pomoc???
    Pekný deň, všetkým... Neviem na koho sa obrátiť, ani kde hľadať pomoc. Preto sa ospravedlňujem, ak (čo teda pravdepodobne) som to sem vložila nemiestne. Za pochopenie ďakujem.
    K môjmu problému :
    Vytvorila som si blog, a napísala článok. Ak však kliknem na svoj blog (somjednoduchouzasna.blog.pravda.sk), článok sa tam nezobrazí... No ak pozriem tu, tak tu uložený je (v sekcii články), dá sa aj upravovať...je tam celý.
    Ozaj neviem čo s tým / resp. proti tomu.
    Vopred ďakujem za akúkoľvek pomoc,
    SomJednoduchoUzasna (? :D)
    P.S: Aby som prípadnú radu našla, skúste mi ... asi bude najlepšie, napísať na mail... :) Ešteraz Ď.
    publikované: 04.07.2008 11:11:04 | autor: SomJednoduchoUzasna (e-mail, web, autorizovaný)
  107. Pomoc???
    Žiadosť o pomoc???
    Pekný deň, všetkým... Neviem na koho sa obrátiť, ani kde hľadať pomoc. Preto sa ospravedlňujem, ak (čo teda pravdepodobne) som to sem vložila nemiestne. Za pochopenie ďakujem.
    K môjmu problému :
    Vytvorila som si blog, a napísala článok. Ak však kliknem na svoj blog (somjednoduchouzasna.blog.pravda.sk), článok sa tam nezobrazí... No ak pozriem tu, tak tu uložený je (v sekcii články), dá sa aj upravovať...je tam celý.
    Ozaj neviem čo s tým / resp. proti tomu.
    Vopred ďakujem za akúkoľvek pomoc,
    SomJednoduchoUzasna (? :D)
    P.S: Aby som prípadnú radu našla, skúste mi ... asi bude najlepšie, napísať na mail... :) Ešteraz Ď.
    publikované: 04.07.2008 11:35:37 | autor: SomJednoduchoUzasna (e-mail, web, autorizovaný)
  108. Ano
    ano suhlasim ... www.mojenko.wordpress.com
    publikované: 09.12.2008 19:07:08 | autor: pafi (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. motylik
    ahoj ten clanok motylik sa volal kde ho najdem??kedysi som ho tu citala a uz sa k nemu neviem dostat!!
    publikované: 19.02.2009 11:44:54 | autor: leandra (e-mail, web, autorizovaný)
  110. svadba
    svadobne doplnky, dekoracie, svadobne saty www.vydavamsa.sk
    publikované: 07.10.2022 10:09:02 | autor: Peter (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014